čtvrtek 14. února 2013

První kroky ..

Ahoj kočky, začínám sice ale hned ze začátku bych chtěla mít nějáké čténáře a to proto, abych věděla že to tu nepíšu a nepřidávám jen tak zbytečně. Design se asi bude ještě měnit, až se trochu zaběhnu. Úspěšný start, úspěšný průběh.O čem vlastně bude muj blog? O Modě, zdravému životnímu stylu, o životě, kosmetice a o tom co mám ráda. Jako mezi prvním tématem o co se s vámi podělím a na co bych vás mohla nalákat bude ebay, ouffits, dieta, Swap a mnoho dalšího ..

Něco málo o mě nechci tady psát moc osobní udaje takže jen okrajově. Jsem plnoletá slečna žijící v malém mestěčku, jemenuji se Markéta a letos dělám závěrečné zkoušky. Můj život se průběžně mění a proto se mění o věci co vlastním. Muj největší koníček je vv mě najdete tady , jsem na něm příšerně závislá. Proto budu ráda když s někým budu moct i něco vyměnit nebo prodat, protože mám tunu oblečení...

Budu ted ráda za každého nového fanouška blogu, čím víc ho budete mít rádi tím více budu mít já ráda vás a pravidelně se chlubit s novými články ..


Žádné komentáře:

Okomentovat